מוצרים הכרחיים לגיל השלישי ב2023

בכל גיל אנו נזדקק לשלל מוצרים שונים, אשר יוכלו להעניק לנו חווית חיים שלמה ומהנה החל מגיל קטנות אז נזדקק לצעצועים מגרים בכדי לפתח חושים שונים ועד אל גיל ההתבגרות אז נזדקק לראשונה למוצרי טיפוח ועד אל חומר לימודי לבית הספר. אך כאשר מדובר בגיל השלישי או גיל הזהב, חשוב לדעת כי המוצרים אליהם נזדקק יהיו הרבה יותר קריטיים מאשר חומר לימודי או צעצועים לפיתוח חושים ומיומנויות, אלא יהיו אחראים על אורך חיים בריא תקין ונעים. לכן בין אם קרובי המשפחה שלנו או אנחנו מתקרבים אל הגיל, מומלץ להכיר אילו מוצרים הכרחיים לגיל השלישי ב2023 ומתי חשוב לבקר באתר גודלייף.

לשמור על העצמאות

לא מעט מבני הגיל השלישי סובלים מקשיים שונים בהליכה, בין אם מדובר בשחיקה של העצמאות ובריחה של סידן ועד אל פגיעות פיזיות אשר עלולות להפוך לקריטיות בגילאים מתקדמים. על כן אחד השימושים הנפוצים כיום בשמירה על הליכה עצמאית של בני הגיל השלישי, אלו יהיו מקלות ההליכה. מקלות אלו מגיעים במגוון רחב של דגמים, צבעים, גבהים ואפשרויות אחיזה וגובה העלות של מקלות אלו נעה בין שישים שקלים ועד אל מאתיים ושלוש מאות שקלים. מוצר לא פחות הכרחי ושימושי בכדי לשמור על עצמאות ויכולת ניוד היא כמובן קלנועית, המוצעת גם כן במגוון רחב של דגמים ובמחירים משתנים. מגוון הדגמים מאפשר לא רק עלויות שונות, אלא גם התאמה למגוון צרכיהם של בני הגיל השלישי, החל מנסיעות ארוכות לחול ועד לנסיעה בקיבוץ.

לשמור על שגרה נעימה

לצד יכולת הניוד לא מעט מבני הגיל השלישי סובלים גם מחוסר שליטה על הסוגרים, בין אם מדובר בשעות היום או בשעות הלילה. לכן אחד המוצרים ההכרחיים כיום לבני הגיל השלישי ב2023, אלו יהיו ללא ספק חיתולים מותאמים למבוגרים. חיתולים אלו מוצעים תחת מגוון עצום של דגמים ופתרונות, בין אם בפדים עבור גברים ונשים למקרים של בריחת שתן ועד אל חיתולים לשעות הלילה או לחולים סיעודיים. כמו כן לצד מוצרים אלו נזדקק לא פעם למוצרים משלימים בבית, החל ממעלון אמבטיה ועד אל ידיות אחיזה באוזרים שונים בחללי הבית.