עדשות מגע יומיות מומלצות

עבור למעלה מ 200 מיליון חובשי משקפיים בעולם ההחלטה בין עדשות מגע לבין משקפיים יכולה להיות דבר כמעט גורלי, ומכיוון שהמגע עם העין יכול להיות לא נעים עבור לא מעט אנשים הוא אכן יכול להיות גורלי כמעט. עדשות מגע יומיות לעומת זאת יכולות להיות פתרון די פשוט ונוח עבור לא מעט ממרכיבי המשקפיים, גם לאלו אשר חוששים מהדבר וגם לאלו שרוצים להתנסות. עדשות מגע יומיות אמורות לשמש לתקופת זמן קצרה, רובן נוחות וידידותיות למשתמש ובניגוד לרוב עדשות המגע הקיימות, אתם לא תתחייבו להחליף את המשקפיים שלכם לעד תחת עדשות מגע ארוכות טווח, אלא פשוט לנסות אותן.

 HORIZON MOIST-daily

עדשות המגע מאת הוריזון מביאות טכנולוגיה מתקדמת המובססת על טכנולוגית היידרוג'ל מתקדמת, אשר לא רק מאפשרת החלפה נוחה שלהן אלא גם מספקת בסיס נוזלי המרכיב אותה מעל ל50 אחוז המאפשר רמת לחות גובה בין העין לעדשה ושומר על רמת סטריליות. את סוג עדשות זה תוכלו למצוא בחבילות של עד כ30 עדשות והמחיר נע בין 95 לעד 120 שקלים, ואותן תוכלו למצוא ברוב רשתות האופטיקה וחנויות האינטרנט השונות.

Soflens 1 Day

עדשות אלו המיוצרות תחת חברת  Bausch & Lomb הותיקות, מבוססות גם הן על אחוז גבוה של מים, אך בנוסף עדשות אלו גם מחזיקות בטכנולוגית comfortmosit אשר אחראית על שחרור מבוקר של לחות לעין ובכך שומרת על הרגשת נוחות לאורך כל שעות היממה. מחירן של עדשות מגע מהסוג הזה נע כיום בין 65 לעד 90 שקלים והחבילה מכילה עד כ30 עדשות.

Dailies Total 1

עדשות אלו שונות מעט משאר עדשות המגע היומיות, כאשר החומר הגולמי שלהן עשויו מ33 אחוזים של מים ומה שמביא לכמעט 100 אחוזים של תחושת מימיות בעדשה. בנוסף עדשה זו גם נחשבת לאוורירית במיוחד ומאפשרת מעבר חופשי של אוויר מהעדשה אל הקרנית. תוכלו למצוא את עדשות אלו במחירים הנעים בין 99 עד ל130 שקלים בממוצע, כאשר בכל חבילה ישנם עד כ30 עדשות.

Mayday

מבית Coopervision המאפשרות יחס גבוה של אויר העובר מהעדשה עד אל הקרנית, וכך שומרת על אחוזי לחות גבוהים באזור העין. יחד עם זאת עדשה זו נחשבת לרכה מאוד ביחס לשאר העדשות מבוססות הידרוג'ל ולכן יש להשתמש בה בזהירות. מחיר עדשה זו נע בין 90 עד 135 שקלים בממוצע, והחבילה מכילה גם היא כמו שאר העדשות עד כ30 עדשות