קורסים חיוניים למנהלי שיווק

עולם השיווק הולך וגדל בשנים האחרונות כאשר אנו יכולים לראות הביקוש אחרי אני שיווק במגוון רחב של עבודות, החל מהמגזר הפרטי ועד אל המגזר הציבורי, מבתי חולים ועד לבתי קפה. כולם כיום זקוקים לאנשי שיווק בלא מעט תחומים שונים ומגוונים, חלק מאותם חברות זקוקות גם לצרכים שונים. מה שמצריך מאיש שיווק להכיר לא מעט סקטורים ושווקים שונים על מנת לתת את המוצר הטוב ביותר שלו, לכן יצטרך מנהל שיווק רציני לעבור כמה קורסים אשר יעזרו לו להפוך את המוצרים באים יבוא במגע לדבר הבא.
קורסים אלו נלמדים במגוון של מכללות ואקדמיות אשר יעזרו לכם לשלוט בשפת הפרסום, למתג מחדש את המוצרים שלכם ולהפוך למנהלי שיווק תותחים, כמו אופיר שמואל.

שיווק דיגיטלי

כמעט כל חברה בישראל ובעולם כיום גם מתפעלת אתר משלה, לעיתים שתיים לא כולל גרסת המובייל. אל ניהול של מוצרים אלו ברוב הפעמים מתווספים לא מעט כלים שונים שיהיה על מנהל שיווק להכיר, החל מהקמת אתר באחד מהאתרים הייעודים לכך, עד לכתיבת בלוג ידע בקידום מומן והיכרות מעמיקה עם עולם הרשתות החברתיות. כל אחד מהתחומים הללו יכול לגרום למוצר הבא שלכם לפרוץ את השוק ולמצוא מעגל קונים חדש, למתג את השם בצורה נכונה ועניינית יותר ולהגדיל את כמות הכניסות לאתר או לחנות. אל קורס שכזה כמובן מנהל שיווק יקבל היכרות עם לא מעט מהכלים השונים שגוגל מציעה, Google Analytics מערכת ה  SEO  ועוד.

אסטרטגיות עסקיות

על מנת שמוצר יצליח דרושים לפני ואחריו לא מעט אסטרטגיות שיוכלו למנף אותו ולגרום לו להיות ייחודי ומוכר, לכן הקורסים החיוניים שיוכל לעבור מנהל שיווק יהיו כוללים גם לא מעט אסטרטגיות עסקים ושיווק.
הראשונה שבהם היא כמובן היכולת של מנהל השיווק לבדל את המוצר שאיתו הוא מתעסק, החל מהצורה הצבע והשימוש בו ועד לחתך האוכלוסייה שעושה בו שימוש. בנוסף אל אלו יצטרך מנהל שיווק לדעת להכין הצעדות מחיר, כיצד לבנות אותן בצורה הנכונה והכדאית ביותר למוצר. אל כל אלו חושב גם לדעת כי מנהל שיווק צריך גם להכיר ביכולות שלו ולהאמין בהם, בדיוק כפי שהוא מאמין במוצר ולעיתים אפילו יותר. יכולת שכזו תגיע עם היכרות נכונה של מנהל השיווק אל מול עצמו, דרך קורסים אישיים אשר יעזרו לו בפיתוח האני המאמין שלו ובדרך ייחודית משלו.