דירות להשקעה באילת לעומת בתים להשקעה באילת

לא מעט תושבי במדינת ישראל מתקשים לסגור את החודש, ישנם לא מעט פתרונות יצירתיים שבעזרתם תוכלו למצוא פתרונות כלכלים כאלה ואחרים. אחד מהפתרונות האלו יהיו השקעה נדלנית בעיר אילת, למרות התפיסה הרווחת היום היא שהשקעות נדלן מצריכות הון התחלתי גבוה. אבל לא כך הדבר כאשר אנחנו מדברים על דירות להשקעה באילת או בבתים להשקעה.

תנופת הפרויקטים

העיר אילת עוברת שינוי מהותי בכל הקשור לבנייה המחודשת שבעיר, כך נוצר מצב שבו תוכלו למצוא דירות להשקעה וגם בתים במחירים יחסית נמוכים משאר האזורים בארץ. דוגמאות לכך תראו ממוצע המחירים למטר מרובע בעיר אילת, כשהוא נע בסביבות ה10 אלפים שקלים. בנוסף תוכלו למצוא מגוון פרויקטים חדשים שיכללו גם בנייני דירות, כשאר דירה בעלת 4 או חמישה חדרים יכולה להתחיל בין 800 אלף לעד מיליון וחצי. מחירים אלו כוללים לא רק דירות "ותיקות" אלא גם פרויקטים חדשים שעדיין בבנייה.

בתים חדשים

מחירי הבתים באילת מעט יותר גובהים ואפילו "נהנים" מעליה קטנה ממוצע המחירים למטר מרובע, כך שאם תחפשו אחר בית גן להשקעה או בית פרטי, מומצע הדירות יעמוד בין 15 ל18 אלף שקלים בממוצע. כמובן שהמחירים משתנים בהתאם לכמות החדרים, המיקום הגאוגרפי והאיבזור שנמצא בדירה, אך יחד עם זאת תוכלו למצוא בתי קרקע החל ממיליון 200 ועד ל4 ו5 מיליון. חשוב לזכור כי ישנם לא מעט פרויקטים חדשים ומתחדשים באילת, אשר יתנו לכם מגוון רחב של מחירים וסוגי דירות. לדוגמא – https://yav.co.il/דירות-למכירה-באילת-4-חדרים/

השקעה משתלמת

ההשקעה באילת נשארת ברוב הזמן קבועה, בעיקר בתקופה כזו כשהיא נמצאת בשיא התנופה שלה, דבר אשר מוליד לא מעט פרויקטים של בניינים חדשים ובתי קרקע. חלק לא קטן מהדירות והבנייה שבעיר אילת, תופס חלק גם במשפרי דיור!  חשוב לזכור כי הפרויקטים שנבנים בשנים האחרונות, לא מצריכים הון התחלתי גבוהה בשונה מדירות במרכז וברובן ההון התחלתי יכול להסתכם גם עד 300 אלף שקלים והן יכולת לייצר תשואה של עד 3500 שקלים בחודש עם מינימום השקעה.