בית הדין הבינלאומי בהאג, רק רציתי שתדע

כבוד התובעת מהאג, רציתי לשאול למה את נטפלת אל העם היהודי במקום לחמול על הפליטים שנסים על נפשם מארצות איסלמסטיות. ראית איך ילדי הפליטים רזים עד שמתים?

גברתי התובעת המכובדת, אני מאוד רוצה לדעת כיצד זה את לא קובעת שרודנים כמו אסד וארדואן מבצעים פשעים נגד עמם ומדוע הם אינם עומדים לדין בהאג, שמטרתו לסייע למדינות שבהן מערכת המשפט מבצעת בכיכר העיר או במרתפי עינויים חשוכים?

הוד מעלתה התובעת המלומדת, אני באמת רוצה להבין, כיצד יתכן שאת לא מבזבזת את המיליונים שברשותך, על חקירות ואיסוף ראיות שמוכיחות את הפשעים שמתחוללים בצפון קוריאה למשל, שפועלת כבר שנים לייצור פצצות אטום וגודעת איברים מתוך קפריזת העריץ, כדבר שבשגרה?

פרקליטה נשגבת שכמותך, בבקשה האירי את עיני, איך ייתכן שאינך נואמת טוענת וחופרת שעות על גבי שעות לכל כלי התקשורת שמחובתך כאשת החוק הבינלאומי להציל את העולם מפני משטרים פנדומלסטים שמטרתם לאסלם את כולנו בכוח הזרוע?

אולי תעצרי רק לרגע את מחול השדים שהתחלת בכדי להסביר מה הקטע שלך עם – עם ישראל? למה דווקא עלינו את באה? מה את נטפלת? את רוצה להגיד לנו משהו? את לא יודעת איך להתבטא? את מתקשה לשים את האצבע מה בנו כל-כך מרגיז אותך וגורם לך לרדוף אותנו?

בואי, אני אעזור לך. אנחנו, עם ישראל, באיחור קל של אלפי שנים במימוש תפקידנו כלפי העולם כולו. יש לנו תפקיד להביא את האנושות לאיזון לחיים בהרמוניה ושלום. לא לחינם אנו עם "קשה עורף". אנו מתנגדים בתוקף לעשות את המוטל עלינו וגורמים סבל לעצמנו, וגרוע מכך – לעולם כולו, שמפתח ומטפח דורות של שנאה כלפנו.

ואת יודעת מה, אם מה שאת צריכה לעשות בכדי שנתעורר ונתחיל לפעול לאיחוד ולחיבור – זה להאשים אותנו בפשעי מלחמה – אין לי טענות כלפייך. ונותר לי רק לקוות, שכשנציגי העם שלי יעמדו בבית הדין הבינלאומי בהאג, הם יספרו לכם למה אתה שונאים אותנו ויספרו לנו, לעם שלהם, מה תפקידו. ובמטוס לישראל בדרך חזרה מהאג, הם יורו על פתיחת החמ"ל לאיחוד העם שיביא לאיחוד העולם.